دانستنی‌ها

آرزویی برای آرزوهای شما

شما برای آینده خود در حوزه نرم‌افزار چه برنامه‌ای دارید؟ کار صنعتی یا آکادمیک؟ مهم نیست چه آرزویی در سر دارید، مهم این است که در هر موقعیتی که برای خود متصور هستید تلاش کنید بهترین باشید و در پیش‌برد کشور در این حوزه گامی موثر بردارید.

change-small

شاید استخدام شدن در یک شرکت خوب و با یک حقوق مطلوب را انتهای مسیر و پایان سختی‌ها بدانید. اما باید گفت که این تازه اول راه است. شما باید تلاش کنید در هر جایی که هستید تغییرات مثبت ایجاد کنید. بتوانید تاثیرگذار بوده و گامی در جهت بهبود صنعت کشور بردارید. هرچند این کار اصلا ساده نیست اما بسیار مهم و حیاتی است و لازم است همواره خود را برای آن آماده کنید.

دکتر رامان رامسین، عضو هیئت علمی دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، یکی از تاثیرگذارترین افراد روی کسانی هستند که در حوزه مهندسی نرم‌افزار و در صنعت حرفی برای گفتن دارند.

شاید بتوان گفت بیش از هرکس دیگری دغدغه صنعت و بازار تولید نرم‌افزار را دارند و همواره دانشجویان را به کسب علم برای مفید بودن و تاثیرگذار بودن دعوت می‌کنند. در صوتی که از ایشان در کلاس درس ضبط شده و در این مطلب با شما به اشتراک می‌گذاریم، دلسوزانه دانشجویان را به ایجاد تغییر در کار آتی خود دعوت می‌کنند. ما نیز همه کسانی را که مایل به کار در زمینه نرم‌افزار و به خصوص صنعت نرم‌افزار هستند و با جدیت این مساله را دنبال می‌کنند به شنیدن این صوت کوتاه ۵ دقیقه‌ای دعوت می‌کنیم. باشد که انگیزه‌ای شود برای شما که با جدیت بیشتری برای آرزوهای خود تلاش کرده و آرزوی ایشان را نیز برای آرزوهایتان محقق سازید.

البته لازم به ذکر است که این صوت در سایت درس ایشان قرار گرفته و آزادانه قابل دانلود است. به علاوه، کتاب antipattern که در صوت به آن اشاره می‌کنند نیز از همین منابع درس ایشان می‌توانید دانلود کنید.

دانلود صوت

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سایت سکان آکادمی هم پادکست های جالبی در مورد برنامه نویسی در ایران داره. حتما یک نگاهی بیاندازید

  2. سلام. من دانلود کردم، خوب بود. ایده‌ی خوبیه که اگر با افراد سرشناس در صنعت نرم افزار مصاحبه کنید و در سایت قرار بدین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا