اخبار

تخفیف ویژه برای ثبت‌نام آزمون جاواکاپ

همانطور که اطلاع دارید، ثبت‌نام سومین آزمون عمومی جاواکاپ در حال انجام است. انجمن جاواکاپ فرصت و تخفیف ویژه‌ای برای جمعی از مخاطبان خود قرار داده است.

percent symbol

groupدر یک فرصت فوق‌العاده، شرکت‌کنندگان برای ثبت‌نام گروهی در مسابقه جاواکاپ، به شکل گروه‌های بیش از پنج نفره، می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شوند. این خدمت، فرصت ویژه‌ای برای شرکت‌هایی فراهم می‌آورد که می‌خواهند به صورت گروهی کارمندانشان را ارزيابی نموده و جایزه‌ای به آنان اعطا کنند. برای استفاده از این تخفیف به هنگام ثبت‌ نام از کد تخفیف GroupDiscount استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که این کد تخفیف فقط برای ثبت نام گروه‌های بیش از پنج نفر مجاز است و سایر ثبت‌ نام‌هایی که از این کد تخفیف استفاده کنند، لغو خواهند شد.

job-interviewبه علاوه تمامی کسانی که به هرنحوی با حامیان مسابقه همکاری داشته یا در تعامل بود‌ه‌اند نیز می‌توانند از تخفیف ویژه‌ای برخوردار شوند. برای برخورداری از این تخفیف می‌توانید ایمیلی به انجمن جاواکاپ به نشانی info@javacup.ir ارسال نموده و نام حامی و نحوه تعامل خود با ایشان را مشخص نمایید و کد تخفیف خود را دریافت کنید. منظور از تعامل هرگونه سابقه همکاری، کارآموزی یا حتی درخواست همکاری یا کارآموزی به این شرکت‌هاست. ضمنا مجموعه حامیان مسابقه جاواکاپ را نیز می‌توانید از این مطلب مشاهده نمایید.

به امید دیدار تک‌تک شما در مسابقه جاواکاپ 🙂

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا