آزموناخبار

دریافت یا عودت وجه ثبت‌نام

این مطلب درباره نحوه بازگرداندن مبلغ ثبت‌نام برای عزیزانی است که پیش از مسابقه از آزمون انصراف دادند و یا مبلغی بیش از وجه ثبت‌نام پرداخت کرده‌اند. همچنین دوستانی که با تأخیر ثبت‌نام کردند و امکان پرداخت وجه ثبت‌نام را نیافتند، لطفاً این مطلب را بخوانند.

62592566_64128974ebcca1

بعضی از دوستان با تأخیر در مسابقه جاواکاپ ثبت‌نام کردند و امکان پرداخت وجه ثبت‌نام را نیافتند (شماره‌های داوطلبی 159 و 160 و 161). این عزیزان لطفاً یک ایمیل به info@javacup.ir بزنند تا برای نحوه پرداخت راهنمایی شوند.

از طرف دیگر، انجمن جاواکاپ قصد دارد کل یا بخشی از مبلغ ثبت‌نام را به برخی از عزیزان بازگرداند. در این زمینه، افرادی با شرايط زیر لطفاً به info@javacup.ir ایمیل بزنند و اطلاعاتی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره ملی، اطلاعات حساب (شماره شبا و بانک صادرکننده)، مبلغ لازم برای پرداخت، توضیح و جزئیات کافی برای دلیل عودت مبلغ ثبت‌نام را در ایمیل خود ذکر بفرمایند.

  • افرادی که پیش از مسابقه درخواست لغو ثبت نام دادند و درخواست ایشان پذیرفته شده است.
  • افرادی که به صورت عادی یا دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند و می‌توانستند گزینه ثبت‌نام دانشجویان شهرستانی (دانشگاههای غیرتهرانی) را انتخاب کنند (این افراد ما به الاتفاوت هزینه ثبت نام را دریافت میکنند.

متأسفانه امکان عودت مبلغ ثبت‌نام برای افرادی که بدون اطلاع قبلی در مسابقه غایب بودند وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا