اخبار

زمان دقیق و لینک ثبت‌نام آزمون برنامه‌نویسی جاوا

ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، به اطلاع می‌رسانیم تاریخ قطعی برگزاری سومین آزمون عمومی جاوا انجمن مشخص گردید و ثبت‌نام آن آغاز شد.

exam3

زمان برگزاری آزمون عمومی جاوا انجمن جاواکاپ که پیش‌تر نظرسنجی برای آن برگزار شد، قطعی شده و در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۵ برگزار می‌گردد.

این آزمون که با هدف ارزیابی دانش جاوا و مهارت‌های برنامه‌نویسی طراحی شده است از دو سطح جاوای پایه و جاوای حرفه‌ای تشکیل شده است. آزمون به صورت کتبی و با سوالات چندگزینه ای برگزار میشود. به افرادی که حدنصاب لازم را کسب کنند، گواهینامه جاواکاپ اعطا می‌شود. این گواهینامه توسط بسیاری از شرکت‌ها معتبر شناخته می‌شود و برای استخدام، مزیت به حساب می‌آید. به نفرات برتر آزمون نیز جوایز نفیسی اهدا می‌گردد.

ثبت نام این دوره از آزمون‌ها از طریق ایوند قابل انجام است.

شما نیز رسانه باشید.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. به نظرم معقول نیست که کسی که صرفا می خواد مسابقه شرکت کنه و به دنبال استخدام نیست، مجبور باشه 85000 تومن برای یه تست پرداخت کنه، اونم برای نهادی که شعارش شناخت استعداد ها و پرورش اونهاست.

    هزینه این سال نسبت به پارسال حدود 8 برابر شده، می تونید بگید چرا؟!

    نگاه بیزینسی به صرف برگزاری مسابقه واقعا جای تاسف داره.

    1. سلام به سجاد عزیز.
      – فرمودید «هزینه این سال نسبت به پارسال حدود ۸ برابر شده» ولی اولاً ما پارسال اصلاً آزمون عمومی نداشتیم. ثانیاً آخرین آزمون عمومی ما مربوط به سال 1392 (سه سال گذشته) است که هزینه ثبت‌نام در آن آزمون سی هزار تومن بوده است.
      – اگر علاقمند بودید، یک بار هزینه برگزاری یک آزمون در این سطح را تخمین بزنید (شامل طراحی آزمون، بازبینی آزمون، چاپ و تکثیر، هزینه‌های اجرایی برگزاری، پذیرایی، جایزه‌ها، طراحی و اجرای تبلیغات و اطلاعرسانی، ارزيابی شرکت‌کنندگان و صدورکارنامه تفصیلی و گواهینامه‌ها و …). خواهید دید که هزینه‌های دریافتی از ثبت‌نام کنندگان بخش اندکی از این هزینه‌هاست. هرچند هر آزمون حامیانی دارد، تا به حال در هیچ یک از آزمونهای عمومی جاواکاپ، پشتیبانی اسپانسرها هم کفاف سایر هزینه‌ها را نداده است.
      – برخلاف فرموده شما، هدف این رویداد فقط «مسابقه» نیست. ما به دنبال ارزيابی دقیق و تفصیلی برای تک‌تک شرکت‌کنندگان هستیم تا کمک کنیم نقاط قوت و ضعف خود را بشناسند و پیشرفت کنند. کارنامه‌های تفصیلی و گواهینامه‌ها به شرکت‌هادر فرایند استخدام نیرو کمک می‌کند (حتی شرکتهایی که حامی جاواکاپ نیستند)
      – فرمودید نگاه بیزینسی به صرف برگزاری مسابقه واقعا جای تاسف داره. البته به نظر ما جای تأسف ندارد و کار شریف و مهمی است. با این وجود، ما جاواکاپ را با علاقه و زحمت، با وجود ضررهای همیشگی مادی (واقعاً ضررهای همیشگی) نگه داشتیم و به دنبال سود از جاواکاپ و مسابقات جاواکاپ نبوده‌ایم. اگر به دنبال بیزینس بودیم، چندین ساعت فیلم آموزشی با کیفیت را تولید نمی‌کردیم و سپس رایگان منتشر نمی‌کردیم.
      – فرمودید شعار نهاد جاواکاپ شناخت استعدادها و پرورش اونهاست. این شعار، شعار خوبیست، ولی شعار جاواکاپ نیست.
      هر چند کمی دلخور شدیم، ولی شما دوستان جاواکاپ برای ما عزیز هستید، نظرات شما هم همین‌طور.

    2. سلام. آقا سجاد شما اگر به آزمون‌هایی که گاج و یا قلم چی برای کنکور برگذار می‌کنند دقت کنید، اون‌ها قیمت‌های بسیار بالایی از مردم می‌گیرند. از نظر من اون آزمون‌ها از هیچ استانداردی پیروی نمی‌کنن. اما آزمون‌های جاوا کاپ جدا از اینکه سطح استانداردی داره، شرکت‌های بسیار معتبری هستند که کارنامه‌ی این آزمون و قبول دارند و شما اگر نمره قبولی بیاوردید، راحت می‌تونید در اون شرکت‌ها استخدام بشین و این کم چیزی نیست. امیدوارم که شما هم شرکت کنید. موفق باشید.

  2. منظور از جاوای پایه و پیشرفته se و ee است یا java core رو به دو بخش تقسیم کرده اید لطفا در این مورد بیشتر توضیح دهید من تا حال تو این آزمون شرکت نکردم.

  3. سلام. لطفا راهنمایی کنید:
    مایل به دریافت فرصتهای شغلی نیستم: سوال یکم گنگه. اگر مایل به دریافت فرصت‌های شغلی هستیم، باید تعداد انتخاب کنیم؟ من الان مایل هستم به دریافت فرصت‌های شغلی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا