استخدام برنامه‌نویس جاوا

شرکت پندار کوشک ایمن

استخدام یک برنامه نویس جاوا در حوزه امنیت در شرکت پندار کوشک ایمن


تهران – امیر آباد – خیابان کارگر شمالی  

www.pki.co.ir

توانمندی های مورد نیاز نیروهای درخواستی :

شرکت پندار، شرکتی دانش بنیان است که به صورت تخصصی در زمینه رمزنگاری و زیرساخت کلید عمومی (مواردی مانند کارت هوشمند، گواهینامه الکترونیکی و امضای دیجیتال) فعالیت دارد. فعالیت تیم فنی این شرکت مبتنی بر نوآوری و دانش فنی روز است و تا به امروز با محصولات خلاقانه ای که تولید کرده است موفق به کسب رتبه در سه جشنواره ملی شده و محصولات ابداعی این شرکت هم اکنون در سازمان های حیاتی کشور مانند سازمان ثبت اسناد، قوه قضائیه، روزنامه رسمی، کانون وکلای دادگستری، کانون سردفتران، بانک های مختلف از جمله ملت، ملی، مسکن، پست بانک، قوامین، وزارت خانه های علوم، بهداشت، بازرگانی، و شرکت های بزرگ بانکی از جمله خدمات انفورماتیک در حال استفاده است. این شرکت از حمایت معنوی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برخوردار است و به عنوان شرکت دانش بنیان مورد تایید معاونت علمی ریاست جمهوری قرار گرفته است.

1-تیم فنی پندار در محیطی بسیار فعال و با همکاری نزدیک کار می کنند. بنابرین باید روحیه کار تیمی بالایی داشته باشید. در بخش فنی شرکت پندار سعی بر این بوده است که تا جای ممکن فضای آرام و بدور از استرس فراهم شود.
2-تیم فنی پندار مانند یک تیم ورزشی مدیریت می شود. شما باید مسئولیتی که برعهده دارید را به بهترین نحو انجام دهید و لزوما نیرویی موازی با شما برای انجام کارها وجود ندارد.
3-تمرکز اصلی تیم از نظر فنی برروی تولید محصولات امنیتی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت شرکت به آدرس www.pki.co.ir مراجعه نمایید. تخصص شما در این تیم، امنیت و رمزنگاری خواهد بود در نتیجه جاوا ابزاری در دستان شماست و انتظار می رود که شما در حد قابل قبول قادر به استفاده از ابزارهای دیگر مانند لینوکس نیز باشید.
4-در بسیاری از موارد از شما خواسته می شود که کاری را در جاوا انجام دهید که در هیچ کلاس آموزشی ارائه نمی شود و تنها از طریق جستجو و تحقیق در اینترنت و تعامل با برنامه نویسان دیگر در سایر نقاط جهان قابل حل است. در نتیجه باید مهارت جستجو و حل مسئله بالایی داشته باشید.
5-کار در این تیم فنی، کاری روتین و قابل تکرار نیست. پس اگر علاقه به استفاده از دانش فعلی خود دارید لطفا به دنبال فرصت شغلی بهتری باشید. در این تیم هر روز مسئله جدیدی مطرح می شود که انتظار می رود شما بتوانید روی آن کار کنید و آنرا حل نمایید.
6-برای پیوستن به این گروه نیاز به دانش خیلی سطح بالا برروی انواع تکنولوژی های جاوا نیست. بله تنها کافیست به معنای واقعی برنامه نویس باشید! سایر موارد را یاد خواهید گرفت. در عمل تمرکز برروی محصول در حال تولید است که از کامپایل و ساخت لینوکس اختصاصی گرفته، تا درایور نویسی به زیان C++، تهیه ابزارهای سمت مشتری به زبان C#، تهیه رابط کاربری تحت وب، استفاده از JavaScript نیز در آن دخیل هستند و شما نیز یک یا چند ماژول کلیدی را با زبان جاوا خواهید ساخت.
7-در کنار تولید محصولات نوآورانه، گاها مقالات علمی نیز در این زمینه توسط اعضای درگیر در پروژه تهیه و منتشر می شود.
8-مدیریت پروژه ها توسط نرم افزار JIRA انجام می گردد.
9-هنگامی که به شرکت پندار می پیوندید، مدت زیادی صرف آموزش خواهد شد و انتظار می رود که حداقل سه سال همکاری ادامه داشته باشد. اگرچه اگر فردی تایید شده و به این تیم اضافه شود، تا 10 سال آینده روی وی برنامه ریزی خواهد شد. نیروهای فنی کارکشته، تمام سرمایه شرکت هایی از این دست هستند.
10-شرکت تنها با نیروی تمام وقت همکاری خواهد داشت. اگرچه در ابتدای کار ممکن است برای مدت کوتاهی همکاری به صورت نیمه وقت صورت پذیرد.
11-در حین کار در شرکت پندار، اجازه کار همزمان در زمینه کاری شرکت، با شرکت های دیگر وجود ندارد. همچنین حفظ محرمانگی اسرار فنی و بازرگانی شرکت از اهمیت بسزایی برخوردار است.
12-در رزومه خود حتما به سن، وضعیت تعهل و وضعیت خدمت سربازی اشاره کنید.

لطفا رزومه‌های خود را با عنوان برنامه نویس جاوا و ذکر کد شغلی در موضوع به آدرس cv AT javacup DOT ir و job@pki.co.ir ایمیل نمایید. لازم به ذکر است دارندگان گواهی‌نامه‌های انجمن جاواکاپ در اولویت قرار دارند.

مهلت ارسال رزومه ها تا روز 17 اسفند ماه می باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. لطفا آدرس ایمیل رو اصلاح بفرمایید چون امکان ارسال ایمیل به این آدرس وجود ندارد

  2. آگهی درخواست برنامه نویس این شرکت بسیار عالی و خیلی نزدیک به استاندارد هایی است که برای نوشتن آگهی در همین سایت پیشنهاد شد می باشد. ازشون ممنونیم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا