اخبار

جشنواره عید تا عید جاواکاپ

در جشنواره عید تا عید، از عید نوروز تا نیمه شعبان (22 اردیبهشت 96) به بهترین مقالات ارسالی برای جاواکاپ هدایای نفیس تعلق می‌گیرد.

همان‌طور که می‌دانید به اشتراک گذاری دانش و تجربیات، دانش فردی را تثبیت و موجب ارتقای دانش جمعی می‌شود. هدف از جشنواره «عید تا عید» جاواکاپ، تشویق مشارکت اعضا و کاربران در فعالیت‌های عام‌المنفعه انجمن، به ویژه در تولید محتوای علمی است. به همین سبب از شما می‌خواهیم در این جشنواره مشارکت کنید و دانش و تجربیات خود را در قالب مقاله و مطالب جدید برای انجمن ارسال کنید تا با نام شما در سایت جاواکاپ منتشر شوند. به بهترین مطالب نیز جوایزی به رسم یادبود تقدیم می‌شود. مقاله‌های شما می‌توانند شامل طیفی از مطالب باشند، مثلاً ترجمه‌ی یک مطلب مفید و جدید و یا انتشار تجربه یا راهکار شما در یک موضوع مشخص.

نحوه شرکت در مسابقه:

شما لازم است در بازه زمانی برگزاری مسابقه، مقاله‌ای مرتبط با انجمن جاواکاپ نوشته و به آدرس ایمیل انجمن ارسال کنید. مقاله شما بعد از بازبینی اولیه در سایت به اسم شما ثبت شده و در کانال‌های اطلاع‌رسانی انجمن نیز به اشتراک گذاشته می‌شود.

eid2eid

ویژگی مقالات:

هر مقاله ترجمه‌ای، ترکیبی یا تالیفی مرتبط با موضوعات انجمن جاواکاپ، شامل نکات برنامه‌نویسی، زبان جاوا، ابزارها، تکنیک‌ها و هر مطلبی که به نوعی برای مخاطبان بتواند مفید و جذاب باشد، می‌تواند برای شرکت در مسابقه در نظر گرفته شود. توجه داشته باشید که در نظرسنجی جاواکاپ، کاربران موضوعات مورد علاقه خود برای مطالعه اشاره کردند. استفاده از این موضوعات احتمالا کاربران بیشتری را جذب خواهد کرد.

در تعداد صفحات مقالات محدودیت خاصی وجود ندارد اما توجه داشته باشید که مطالب طولانی احتمال جذب مخاطب کمتری دارد. با توجه به اینکه در تعداد مقالات ارسالی از هر فرد هم محدودیتی وجود ندارد، می‌توانید تصمیم بگیرید مقالات طولانی را در چند بخش سریالی انتشار دهید.

برای هر مقاله، وجود عنوان مطلب، یک تصویر و یک تصویر شاخص (برای معرفی مطلب) لازم است. هر فرد می‌تواند بیش از یک مقاله ارسال کند و شانس موفقیت خود را افزایش دهد.

معیار ارزیابی:

هر مقاله با دو معیار ارزیابی سنجیده می‌شود:

1- معیارهای کاربران کاربران
در سایت انجمن به ازای هر مقاله، کاربران نظرات و رتبه خود را به آن مقاله ثبت می‌کنند. به علاوه تعداد بازدیدکنندگان از آن مقاله نیز قابل مشاهده است. کانال‌های اطلاع‌رسانی انجمن شامل کانال تلگرام و گروه لینکدین انجمن هستند که در کانال تلگرام تعداد تقریبی مشاهده کنندگان آن مطلب و در گروه لینکدین تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها قابل مشاهده است. همه این پارامترها در امتیاز نهایی کاربران به آن مقاله مدنظر قرار می‌گیرند.

2- معیارهای هیئت داوران
هیئت داوران مطلب را از لحاظ اصول نگارشی، توانایی در انتقال موضوع و میزان جدید و مفید بودن مطلب مورد ارزیابی قرار داده و امتیازی برای آن در نظر می‌گیرند.

در نهایت مقاله‌ای که مجموع امتیاز بیشتری کسب کند، برنده این مسابقه است.

زمانبندی:

برای شرکت در این مسابقه از عید نوروز تا نیمه شعبان، ۲۲ اردیبهشت فرصت دارید مقالات خود را برای جاواکاپ ارسال نمایید. مطالب به مرور با دریافت از کاربران منتشر می‌گردد. پس توجه داشته باشید که هرچه سریع‌تر مطلب شما دریافت و منتشر شود، تعداد بازدیدکنندگان بیشتر و امتیاز بیشتری می‌توانید دریافت کنید.

مقالات ارسالی در این بازه، تا عید سعید فطر مورد ارزیابی قرار گرفته و برندگان این جشنواره اعلام می‌گردد.

هدایای جشنواره:

هدف اصلی این جشنواره تشویق انتشار مطالب علمی، با نام و نشان مخاطبان جاواکاپ است. اما هدایای ناقابلی هم به رسم یادبود تقدیم می‌شود.

حداقل هدیه، یک ربع سکه بهار آزادی برای برترین مطلب است. همچنین به ازای هر 10 مقاله‌‌ای که در این جشنواره شرکت کنند، یک ربع سکه به هدایای این جشنواره اضافه می‌شود. مثلاً اگر 100 نفر (یا 100 مقاله) در این جشنواره شرکت کنند، مجموعاً 10 ربع سکه به برترین مطالب اهدا می‌شود. به هر مطلب برگزیده، حداقل یک ربع سکه و حداکثر چهار ربع سکه اهدا می‌شود، اما هر فرد ممکن است برای مطالب مختلفی که ارسال کرده، جوایز متعددی دریافت کند.

نحوه ارسال مطالب:

مقاله خود را به همراه تصاویر مورد استفاده در آن، یک تصویر شاخص برای معرفی مطلب و نام و نام خانوادگی خود به آدرس info@javacup.ir ارسال کنید. عنوان ایمیل خود را حتماً «جشنواره» قرار دهید.

اگر سؤال یا ابهام یا نکته‌ای درباره این جشنواره دارید، می‌توانید به عنوان کامنت در ذیل همین مطلب مطرح بفرمایید.

منتظر مطالب خوبتان هستیم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا